OM DG MEDIA

DG MEDIA - MÅLRETTET ANNONCESALG

DG Media er et skandinavisk mediehus med kontorer i København og Stockholm. Hos DG Media er vi ca. 30 medarbejdere, der repræsenterer over 100 magasiner, blade, årsudgivelser og medier. Samlet set over 1.000 udgivelser om året. Vi har flere annonceringsmuligheder at vælge i mellem, hvor vi kan arrangere annoncering lige fra print til online, samt andre ambient muligheder. Den samlede årlige omsætning ligger over 200 mio. kr., og vi håndterer mere end 16.000 annonceordrer årligt.

DG Media blev stiftet 1. april 2000 som en del af Datagraf-koncernen og er et af Skandinaviens største annoncebureau med kontorer i København og Stockholm. Vi har i vores tid i Datagraf-koncernen primært arbejdet med annoncesalg, jobdatabaser og udgivelse af egne magasiner.

Siden august 2014 har DG Media været en del af Aller Media A/S, da Aller Media A/S købte alle aktierne i Datagraf-koncernen. Aller er en del af Aller Holding A/S, der er moderselskab for mediekoncernen i Danmark, Sverige, Norge og Finland.

LØNSOM KOMMUNIKATION

DG Medias målsætning er at skabe lønsom kommunikation for vores kunder. Vi varetager annoncesalget for en lang række solide og seriøse fagblade og specialmagasiner. Vi udvikler kommercielle, digitale løsninger, som omfatter jobdatabaser for specialister og sponsorhvervning for foreninger og konferencearrangører.

Desuden repræsenterer vi 14 forskellige digitale jobdatabaser. Sammen med størstedelen af disse kunder har vi udviklet Profiljob-netværket, som i dag er en af de største jobdatabaser for ledere og specialister i Danmark.

ANNONCESALG = SERIØS RÅDGIVNING OG PROFESSIONELT SALG

Vi tror på, at det gode annoncesalg kombinerer seriøs rådgivning og professionelt salg. Derfor understøtter vi ofte vores arbejde med analyser, som dokumenterer effekten af medietrykket.

Index Danmark måler hovedparten af vores medier, og vi gennemfører selv løbende effektanalyser (tidligere Page Traffic Analyser) for at forstå virkningen af annoncerne og dele viden med annoncekunderne, så de kan optimere effekten af marketingindsatsen.