For spørgsmål eller ønske om annoncering, kontakt nedenstående:

null

LIME

GODE TIPS TIL AT KRYDRE HVERDAGEN
LIME er magasinet til den moderne og nysgerrige kvinde. Hvert nummer er spækket med vedkommende artikler, der inspirerer og involverer, og som tager udgangspunkt i kvindernes eget liv og deres nysgerrighed efter, hvordan det kan leves lidt nemmere, lidt sjovere og med mere overskud og indhold.

PERSPEKTIV TIL NYSGERRIGE KVINDER 
I LIME kan læserne hver måned glæde sig over brugbare artikler om parforhold, karriere, familieliv, psykologi og sundhed. Vi bringer inspirerende boligreportager, lækre madopskrifter for hele familien, mode, kultur og ikke mindst interviews med og portrætter af kendte personligheder, der har gjort en forskel eller markeret sig på anden vis. Fordi livet skal leves med mening, overskud – og et smil på læben.

MÅLGRUPPE
LIMEs redaktionelle målgruppe er kvinder mellem 25-49 år. LIME gør hverdagen indholdsrig og inspirerende for de travle, moderne kvinder ved at give dem gode råd, tips og redskaber til at leve livet lidt nemmere, lidt sjovere og med mere overskud.

PRISER 2020

Annonce Pris Format Beskæring
1/2 side (bred) 26.200 ,- B: 208 x H: 139 mm + 5 mm til beskæring
1/2 side (høj) 26.200 ,- B: 104 x H: 278 mm + 5 mm til beskæring
1/1 side 45.200 ,- B: 208 x H: 278 mm + 5 mm til beskæring
Opslag 72.200 ,- B: 416 x H: 278 mm + 5 mm til beskæring
Type Pris Beskrivelse
Bilag (op til 48 sider) i foliering fra 0,75 kr. pr. stk.
Vareprøve i foliering fra 1,00 kr. pr. stk.
Indlimning placeret på side 2 eller inderside af bagside fra 0,70 kr. pr. stk.
Indlimning i magasin fra 0,50 kr. pr. stk.
Indhæftning fra 0,50 kr. pr. stk.
Advertorials + 25% af listeprisen i det enkelte magasin
Native produktannonce 3.500,- Kort tekst, billede i min 300 dpi, vejledende udsalgspris samt kontaktinfo

Særplacering
Bagside eller side 2-3 og 4-5 tillægges 25%.

Højreside eller anden placering tillægges 20%.

Godtgørelse
Til reklame- og mediabureauer ydes 3% materialegodtgørelse for levering af færdigt materiale. Herudover ydes der 2% informations- og sikkerhedsstillelse til mediabureauer, der er godtgørelsesberettigede jf. Kreativitet & Kommuniaktions liste.

Annoncemateriale til print skal leveres som trykklar PDF (min. 300 dpi, CMYK).

Materialet kan sendes til DG Media på epost@dgmedia.dk (maks. 20 MB) eller ftp-server.

UDGIVELSESPLAN 2020

NrBestilling- og materialefrist
Udgivelse
102.1207.01
208.0106.02
304.0205.03
402.0302.04
530.0404.06
607.0706.08
704.0803.09
803.0906.10
906.1005.11
1003.1103.12

OM LÆSERNE

INTERESSER

Sundhed: 71%

Boligdesign/boligindretning: 42%

Haven: 47%

Madlavning: 61%

Rejser: 53%

REGION

Hovedstaden: 38%

Sjælland: 21%

Syddanmark: 17%

Midtjylland: 17%

Nordjylland: 7%

ALDER

12-19 år: 2%

20-29 år: 5%

30-39 år: 8%

40-49 år:
 12%

50-59 år:
 22%

60-69 år:
 23%

70 år +: 27%

KØNSFORDELING

Mand: 22%

Kvinde: 78%

ANDET

Jeg gør en indsats for at passe på min krop og mit udseende: 80%

Jeg vil gerne betale ekstra for kvalitetsprodukter: 82%

Køber helst miljøvenlige produkter: 78%

Undersøgelse: Index Danmark/Gallup 1. halvår 2019

Undersøgelse: Index Danmark/Gallup 1. halvår 2019

Læsertal: 229.000

Oplag: 150.000

Kilde: Index Danmark 1. halvår 2019

Udgaver: 10 gange årligt

Distribution: LIME udkommer den 1. torsdag i måneden og kan hentes gratis i en af Nettos 462 forretninger landet over. De 150.000 eksemplarer fordeles på 101.250 øst for Storebælt og 48.750 vest for Storebælt.

Udgiver: OTW

Adresse: Postbox 420,
0900 København C.

Telefon: 72 34 12 00

Website: www.lime.dk